Book Pub
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Locul unde cititi / locul ideal de citit

In jos 
+11
Elle G.
Fly
Spadez
ionuca
Jen
Bang|Bang
ameer
Theo
irinutza26
Alin
itch
15 participan?i
AutorMesaj
itch
Mușteriu
Mușteriu



Numarul mesajelor : 18
Data de inscriere : 24/08/2008

Locul unde cititi / locul ideal de citit Empty
MesajSubiect: Locul unde cititi / locul ideal de citit   Locul unde cititi / locul ideal de citit I_icon_minitimeDum 24 Aug 2008 - 22:26

Cum sunt si student si angajat, 90% din timp il pierd in Bucuresti asa ca citesc cam pe unde apuc: in camin, in RATB / metrou, prin parcuri, la munca, la facultate intre / in pauze / cursuri, pe tren / microbuz, pe plaja in Vama (cand mai ajung) si in general cam pe unde se nimereste sa am ceva timp liber si o carte la mine.

Locul ideal de citit:
1) o plaja insorita pe o insulita pustie undeva prin Polinezia Franceza. Un hamac mare si alb agatat intre 2 cocotieri (la umbra), Plaja undeva la 20 de metrii. In directia opusa, ceva mai departe, o cabanuta. Muzica in surdina de la ceva "tehnologie" (e ok si casti pe urechi). O bautura rece (si neaparat cu umbreluta Very Happy).
2) O camera mare si cu cel putin 2 pereti din geamuri, care sa fie goala. In colturi sa fie boxe (5.1 will do just fine) iar pe undeva prin mijloc un fotoliu mare si comod. Langa, o masuta cu un notebook pt muzica.

Pt voi care este locul ideal de citit ?
Sus In jos
Alin
El Inquisidor
El Inquisidor
Alin


Numarul mesajelor : 213
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 04/08/2008

Locul unde cititi / locul ideal de citit Empty
MesajSubiect: Re: Locul unde cititi / locul ideal de citit   Locul unde cititi / locul ideal de citit I_icon_minitimeDum 24 Aug 2008 - 22:45